Home About Stuff Link My BIAS

Wednesday, 2 January 2013

Segmen Tambah Follower Awal Tahun 2013 oleh Emmymazli


Assalamualaikum.. hi teman-teman blogger'skuu.. :p, malam nieyh rienna tetibe trbangun, rase cam nak onBLOG kee taknak.. punya fikir~ punya fikir~ punya fikir... "Ehhhh, on jewlhaa.." HUHU.. bile dah on tuh, rienna nmpak pulak ade SEGMEN nieyh.. Rienna pun join lah kan ;)...
Syarat-syarat dia senang sahaja :) Okeee kalo nak taw... Click lah BANNER kat bawah nieyh :)
Selamat mencuba :)....


CLICK untuk join :)

  • Pendapat rienna, BLOGemmymazli.. tak perlu tambah apa-apa, sebab dah comel.. then ada pulak icon comel2.. HUHU, BLOG warna pink pulak tuh.. Nmpak mantap dan Lembut saha pinknya tuh :)HUHU... Loading cepat , rienna suke :)

Okee.. itu sahaja, terima kasih  :D...

4 comments:

EMMYMAZLI said...

Hi dear...
terima kasih join segmen emmy...
done follow you...
terima kasih juga di atas pandangan yang diberikan.... TQ ^_^

Rohaizam Rosli said...

Datang menerjah dari segmen Emmymazli...

http://nyuting88.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-awal-tahun-2013.html

Cik Aishah said...

Singgah sini dari segmen yang sama..:D

EMMYMAZLI said...

Salam....
Congrats Dear
Peserta Bertuah #1 untuk Segmen Tambah Follower Awal Tahun 2013 oleh Emmymazli
Nanti komen kat entri Emmymazli di bawah ni yer untuk hantar maklumat pengeposan hadiah...
http://emmymazli-emmymazli.blogspot.com/2013/01/peserta-bertuah-segmen-tambah-follower.html
Thanks!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...